Orange sol

Åh! Jag tänkte visa massa superfina klänningar från forever21 men det gick inte att ladda upp dom!! Aja, det för väl komma typ imorron, när jag slutar tidigt och har massa egna timmar framför datorn innan mamma kommer hem, mums!!

Åh. nu lyser solen in i huset genom några träd och fyller hela köket med strålande oranget ljus! Ha, matchar påskfjädrarna i riset som står vid fönstret. <3

Idag/ikväll måste jag verkligen skriva nåt på min engelska bokrecension! Jag skrev lite för typ en månad sen, men bara att titta på documentet ger mig blackout och jag stänger ner det igen... ha, fast lite lugnande är det ju att vissa andra inte heller har gjort så mycket med sina =)

Hej med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0