Onsdag

Idag har det varit en ganska bra dag, jag har i alla fall haft det roligt med mina vänner! På håltimmen käka vi på taco bar. Jag testade på nåt nytt och tog en "burrito". Det var typ som en mjuk taco med allt möjligt i. Jag smakade också lite hot cheese-sås av Jossan, ska nog ta det nästa gång, smarrit! Medans vi åt delade Elen och jag ut våra presenter till astrid och astrid! Ellen gav dom jättefina liknande armband i minipåskägg och jag gav dom ett varsitt liknande diadem som jag hade slagit in jätteslarvigt och omartsande i en av DHs reklampauser. De blev jätteglada för sina presenter! =)

 Stora ringproblem
Efter lunchen gick vi in på H&M. Där provade jag några ringar som jag sen panikslagen inte fick av! Fast Farmor Astrid hjälpte mig få av dom <3.  Jag köpte dom i alla fall, dom va ju så fina!   Men efter att klippt av plastgrejen med en sax på Åhlens och provat dom va de jättestora! vilken besvikelse!! Ha, så på en rast skulle jag typ bända dem lite oval under hälen men då typ sprack ringen! Ha, och den gick inte att typ bända tillbaka så Jossan fick den som minne =) Jag hade i alla fall en till! (fyrpack, två vita/guldiga ringar). Så nu halkar dom runt på mitt långfinger... =)
Men jag funderar faktiskt på att köpa ett par andra fina ringar som jag såg på H&M.... hehehehehe!  Fast påminn mig då för guds (nej, inte guds skull, MIN SKULL!) skull att ta en minder storlek...

Kommentarer
Postat av: Ellen

Lilla farmor Astrid hjälper alla! :D

2009-04-15 @ 18:43:43
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Astrid

Ja, jag hjälper alla! Superfarmor är vad jag är! =)

2009-04-15 @ 19:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0