Hejdå gott folk!

Nu får jag väl nog säga hejdå till bloggen på ett tag, en hel vecka tror jag nog närmare bestämt! Ifall inte min moster kanske turligt nog har med sig nåt bredband av nåt slag upp till fjällstugan...
Men det ska bli riktigt skönt att få komma upp dit! Har längtat jättemycket!
Nu springer mamma och jag stressade runt och packar. Mitt klädberg blev läskigt stort och fick precis plats. Jag tar också upp massa läxor: Mitt fallfärdiga skrivblock, en mapp med hemkunskapsprojektet och tre böcker; två till bokrecentioner. Puh!

Ni får ha ett riktigt skönt påsklov gott folk! Det verkar som om alla typ ska va hemma det här lovet! Typiskt mig att resa bort hela tiden! Och det verkar som om det kommer vara jättefint och soligt väder här hemma när jag är borta, orättvist!! Hoppas det regnar och är kallt så att jag inte missar nåt kul.... ha, nej men...

... Ha det så bra ändå!!!

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad kul, gissa var jag ska på påsklovet dåh?

Stöten... Det kmr bli kul... antar jag... fast det blir ju inte samma sak utan dej o Sofia :( Jag får hänga med Eyvind. Jippi. suck

Men seriöst, vad ska jag göra utan er!? Miss u!

2009-04-04 @ 18:23:46
URL: http://mimmiih.blogg.se/
Postat av: Ellen

hej då tove! =)

2009-04-04 @ 19:51:38
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0