Hej! Tillbax!

Tjolahopp tjolahej!

Nu är tovetott tillbaka!! Har ni saknat mig???? ha, sääkert har ni det!! =)=)
Det blev inte så mycket dator i fjällen, om man säger så... Internetet krånglade osv...

Jag har i alla fall haft det SUPER! Tror nog jag har haft det bättre än många på det här påsklovet, hehe! =) Jag kommer bombardera med bilder!!! Det blev nog uppåt 150 bilder eller nåt sånt.... XD
Fast det är ändå skönt att vara hemma igen. I rabatterna i trädgården har det på nåt magiskt sätt ploppat upp ett hav av små fina vårblommor. Det har väl växt jättefort! Bara på en vecka! Om man skulle titta på en blomma varje dag skulle man nog kunna se den veklas ut...... fräääänt....

Idag har jag nog suttit i bilen typ 8 timmar -.- .....typ mer än en skoldag!
När jag kom hem för en stund sen la jag över all onödigt skit som låg i min fula vinterjackas fickor till min fina vårjacka och hände den på min krok. Jag maka undan mina stövlar och klippte av prislappen på mina vita vårskor och knöt på mig dom. Jag ska gå runt med dom hela kvällen, som en lite uppvärmning, mjukstart! Jossan och Ellen! Glöm inte vad vi har kommit överens om!!!

Nu ska jag läsa allt som jag har missat på mina fina kompisars bloggar =)

Hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahaha, har mosat min blogg med inlägg typ hhaha X) VI MÅSTE SES SNART! gör du i helgen ? :D <33

2009-04-13 @ 20:50:01
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du haft en bra påsk! :)

2009-04-13 @ 20:51:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0