Förbannade rubriker! =)

Hejsan Svejsan!
På SOn håller vi på med ett grupparbete och jag hamnade med Ellen och två andra killar. Man skulle hitta på en familj och typ fixa upp hela deras ekonomi: Lön, barnbidrag, bil/huskostnader, underhållning, skatter osv. Först ville killarna att vi skulle bo i Arjeplog, typ en liten by bitt ute i ingenstans men Ellen och jag övertygade dom till Umeå. En av dom kom för sig att familjen skulle heta typ Zurth i efternamn, och han är väldigt envis....skitjobbigt...

Idag var det utegympa och vi spelade softball. Jag va typ den enda som inte hade med sig en tjocktröja, stod där och frös i ett litet linne som en galning! Jag överlevde som tur hela lektionen men kommer nog bli förkyld... Usch!

Imorron är det fredag och det är grymt skönt! Jag och ekorrarna hade tänkt oss att ha filmkväll med Shanne är typ fortfarande sjuk, stackarn! Så istället ska jag och mamma åka till Sofia och Ulla över helgen, sjukt kul, läängtar!

Nu laddar snart datorn ut och jag måste bege mig till sången
Puss och Kraam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0