Astrid J dah görl is in dah blögg again! =)

Tjobadibadibadoooooo!! 

Jag är här igen! Och jag håller på att dööööö av värmeslag! Det är jättevarmt både inne och uten. Jag och Tove cyklade nyss till Statoil och köpte havregryn, för vi ska baka chokladbollar när Shanne kommer hit! =) =) =)  
Tove mätte nyss hur långt det är mellan mina ögon, gissa? 3,5 centimeter! Det kunde inte inte tro va? Tove hade 3 cm mellan sina ögon. Vill ni veta hur lång jag är? Nu måste jag resa på mig och mäta! =) ETTHUNDRASEXTIOSEX CENTIMETER! Det trodde ni inte va? Inte ens jag trodde det! Jag trodde jag var 0,5 cm kortare! HALLELULJA PRISA GUD(som inte finns)!!! 

Jag skickar kramar till er som läser detta antar jag....eller inte...om jag inte gillar er så skickar jag er pungsparkar och otur, men ni har ju tur eftersom jag gillar er så ni får kramar och pussar och all lycka i vääärlden!! 

Kommentarer
Postat av: Ellen

säljer statoil havregryn? det visste jag inte :P

2009-04-25 @ 19:27:09
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Astrid

Aaaa, Statoil säljer mat! Ganska konstig men mycket bra!

2009-04-25 @ 22:33:48
Postat av: Ellen

Väldigt konstigt att dom säljer mat :P

2009-04-26 @ 11:54:55
URL: http://elleenss.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Ojjj, missade hela den delen av listan :O ops haha, tack för att du sa till!!

2009-04-26 @ 17:48:26
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0