torsdag XD

Hej! 
sorry att jag inte skrev igår. Jag ville men men jag hade inte tid, och när jag hade tid var datorn upptagen :P
men det hände väldigt mycket igår.
Skolan var typ helt vanlig, slutade 16.00....men sen skulle jag åka tunnelbana till stan för att julklappshoppa med pappa, en liten tradition vi har XD.
MEN då var det stopp på röda linjen så då fick man ta ersättningsbussar! Det var väldigt jobbit för det var typ 100 pers som knölade sig in i en vanlig liten buss! jag stod såklart i mitten intryckt mellan två killar och hade en stor ryggsäck rakt i ansiktet!! plus fick jag jätteont i armen för jag höll i en sån där ögla i taket. en tjej blev jättesur för att hon inte fick åka med för man kunde inte stänga dörrarna.
men till slut var bussen framme vid tekniska högskolan för därifrån funkade tunnelbanan. jag träffade pappa och vi gick in på BR, "lekparadisens paradis" enligt mig och köpte en bil, en docka och lego. pappa har sagt att han ville ha en slags bok så vi gick tillsammans in på bokhandeln och köpte boken, jag hade inte råd XD han kommer bli såååååå överraskad!!
sen köpte vi ett par fina örhängen till min styvmamma och sen åt vi middag på en jättemyysig indisk resturang!! den hette Hurry Curry! gullit namn va? pappa och jag tog en typ saffranstomatsåskyckling (oj va långt ord) med ris och cola. faktiskt ganska gott! den resturangen måste ni gå till nån gång, den ligger typ vid Hötorget :).
sen åkte vi hem och jag tittade lite på Nobelfesten.

hejdå!     skriv gärna en liten komentar så att jag kan se vem som läser min blogg! 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Ofc, jag läser den :D

Hahah, hatar att åka i trånga bussar :P

2008-12-11 @ 20:48:16
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag läser den! ;)

2008-12-11 @ 20:51:08
URL: http://eddenplays.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jag läser den! ;)

2008-12-11 @ 20:51:20
URL: http://eddenplays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0