Superglad!!

hejhej!! nu är jag superglad för att jag har skaffat en blogg!! 
Riktigt sött namn har den också, det måste ni erkänna!

Nu "kastar" jag in dig i mitt konstiga liv med att skriva att jag har dåligt samvete för mitt SO-arbete och att jag MÅSTE träna inför pianokonsterten som är imorron! mitt pianostycke är ganska svårt och det går ju sådär...hehe..
Hur som helst!
Idag var jag på stan med min kompis och julshoppade och gick på bio. Vi såg Madagaskar 2! Den är såbarnsligt rolig! Skrattade många gånger. 

Nu ska jag nog ändå skriva lite på mitt SO-arbete...jag har ju inget val...men sen ska jag titta på Britney: for the record...hehe

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, ska läsa din blogg 8) haha ^^

Asgulligt namn jue <3

2008-12-06 @ 22:58:53
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0