Sista Dagen På Året!

Haj!
Nu är klockan typ (måste säga typ eftersom typ ingen klocka går lika), 23.26 och lollo och jag bara väntar på tolvslaget!!
Till middag var det stekt marulk men koskos och limesås, jättegott, och hummer till dom som tål, hehe, jag fick tyvärr nöja mig utan.........Till efterrätt var det typ nån hjortronglass, gottgott.
Vi har på oss våra rosa tröjor känner oss fina :)
Oj, nu är klockan 23.30!! Och jag som inte har bestämt nåt nyårslöfte än!! Kommer inte på nåt, får väl bli nåt simpelt...Lovisas nyårslöften är att vara mer eftertänksam när hon köper grejer, äta mindre godis och spara till långt hår, ha, undrar vem hon har fått det ifrån, kan det vara hennes kära långhåriga kusin kanske??
Ojoj!! 23.37, snart smäller det!!

HEJDÅ!!! SES NÄSTA ÅÅR!!!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Glassen var skitgod men min bit var rätt stor så efter typ halva mådde man rätt illa hahah :D

2009-01-02 @ 16:24:22
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0