NonStop

hej!
just nu frossar jag i Non Stop. riktigt smart namn tycker jag. för en stund kom jag hem från skolan och i skolan var det luciatåg. killarna var skitroliga för när dom "sjöng" typ vrålade dom och dom såg jätteroliga ut i stjärngossestrutar på huvet. men för övrigt var det vackert!
på en lektion såg vi på filmen Ondskan och fick lussekatter, pepparkakor och Julmust! mycket gott och lyxit.
sen sprang jag för att hinna med bussen hem för att slippa vänta i en halvtimme.
Just nu har jag också ont i fötterna eftersom jag får skavsår av mina nya skinstövlar ;P
Vi slutade skolan kl. 11 (!!!!!!!!!!!) så nu har jag typ en hel slappardag framför mig, aaahh!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0