Muljust och WALL-E!

Hejhopp!!
Just nu dricker jag muljust, eller julmust som det heter i er värld! Pappa och jag kallar det muljust, det låter mycket roligare XD man bara byter plats på J och M.
I skolan idag hade vi inga lektioner, det var sköönt. Istället julpysslade vi. Jag gjorde en mycket fin smällkaramell, ett väldigt barnsligt julkort och en trippelsnöflinga!
Sen efter lunchen såg vi på film i aulan, man fick ha godis och läsk med sig, jag hade sura bilar och Muljust! :P
Vi såg WALL-E. , en jättegullig film!! Och den hade ett väldigt bra tema, att typ människorna hade typ förstört jorden med massa skräp och sopor så då åker typ hela USAs befolkning upp i ett lyxit rymdskäpp för att överleva och blir JÄTTEfeta, och helt korkade.
På jorden finns då typ robotar kvar och ska rensa upp allt. en av dom är wall-e som är jättesöt och bor i en gammal buss och samlar på grejer han hittar. Och sen händer typ massa grejer som jag nog inte ska berätta, ni får se den själva! När bion var slut hade jag riktigt ont i magen, åt för mycket bilar, ajaj..
Under dagen fick man också sina skolkläder som man hade beställt. Jag hade valt en svart munktröja med tryck och ett par svarta mjukisbyxor med tryck på rumpan. väldigt fina, MEN när jag provade dom var dom jättestora! särskilt byxorna, jag ser typ ut som ett fetto! En riktigt miss, jag som tänkte ha dom på gympan...   

PS. Idag är det bara EN VECKA kvar till julafton!!! DS.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, du får väl käka mycket godis å muljust som du säger så du blir fet :D ahah

2008-12-17 @ 22:04:22
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0