Julklappar!

Hej
jag har gjort så himla mycket under jullovet och tror inte att jag orkar skriva allt i minsta detalj :S
Men i korthet har jag varit i Stöten och åkt jättemycket skidor, i lördag åkte vi ner till mormor och morfar och där var typ hela tjocka släkten, och på söndag åkte vi lite skridskor; vacker natur, djävulska långfärdspjäxor. Och på kvällen åkte vi hem. 
Jag har också fått jättemånga underbara julklappar!!! Kommer inte ihåg alla men det här är några:
En skjorta från Monki som jag hade provat i förväg, en tanktopp, vita strumpbyxor, två böcker en av dom var trean i "om jag kunde drömma" serien (Är fast förälskad i dom böckerna!!!!), ett 1000 bitars pussel, skumtomtar (finns bara tre kvar!!), en tröja med mussepiggar från H&M som jag önskade mig (!!!!), björn borgtrosor och linne, perfym, jeansleggings, doftljus och 500 riksdaler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tack Tomten!!!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hahah, gulligt att kalla dt riksdaler haha xd

2008-12-29 @ 20:45:53
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Hahah, gulligt att kalla dt riksdaler haha xd

2008-12-29 @ 20:46:08
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0