Julavslutning

Tja!
Idag var det julavslutning på min skola. Jag var med i kören och sjöng jullåtar. Och jag var typ den ända som hade vit fluffig tomteluva, hehe. Vi i kören slutade typ halv elva men dom andra slutade ännu tidigare! Men det är jättedåligt med en grej, för nästa termin ska vi byta schema med en annan klass och det schemat är jättedåligt!! Hela vår klass är typ i uppror! Men man får väl tänka positivt och tänka på det halvåret som gått :)
Efter skolan har jag  slagit in massa julklappar och kollat på tv. Och ikväll ska mamma och jag packa till Stöten!! Jag ska ta med mig bla. min gitarr, min kamera, våran lilla plastjulgran och julprydnader XD Usch vad jag längtar!!!
Jag vet inte om jag kan skriva så mycket på bloggen den här veckan för jag är osäker om det finns nåt internet där uppe :P

Och är det nån som vill hjälpa mig och skicka en kommentar om hur man lägger i bilder på bloggen?? Jag är inte direkt dataexpert :P För då blir det mycket roligare att läsa den!

PS. Idag är det bara FEM DAGAR kvar till julafton!!!! DS.

Kommentarer
Postat av: Shanne

Tjenare Tove!

Kul att du ska till stöten, men om du vill ha bilder kan du bara söka på t ex google högerklicka kopiera och sen högerklicka klistra in i inlägget. Om du däremot vill rita på bilderna tex så kan du klicka på print screen och klistra in dem i paint, sen kan du spara dem och ladda upp dem som bilder.

Pööööss

2008-12-20 @ 10:41:10
URL: http://shanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0