Big Air Bag!!

Hellu!
Förlåt att jag inte har skrivit på evigheter, men det fanns typ inget internet i Stöten :/
Nu är jag i alla fall hemma men jag hade det underbart i Stöten!
Jag har åkt skitmycket skidor! Jag har jätteont i knäna, jag knappt gå i trappor!!

Jag och mina kompisar hoppade på Big Air Bag, den första Air Bagen i typ Sverige! Det var skitläskit!! och Jag blev tvingad att åka först!
Det var liksom ett stort hopp och sen skuller man landa på en enorm typ luftkudde! men det var typ en meter mellan hoppet och air bagen!Såklart plogade typ hela vägen så jag fick för lite fart och landade mellan men som tur var det en blå plastmatta där så jag slog mig inte och båda mina skidor utlöstes! Och jag typ asgarva och kom utkrypande och gjorde tummen upp till mina kompisar som stog där uppe, vättskrämda! Dom klarade sig bara bra, bara att en typ tappa andan, men bara ett kort tag! Andra gången vi hoppade landade jag faktiskt på "jättekudden" men jag gled av den med ryggen och slog mig på den hårda marken. Men jag ångrar inte att vi gjorde det, STOLT!!
Typ så där såg den ut, men den var svart och inte så lång och platt!!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, dt vill jag också testa! :D

2008-12-29 @ 17:28:06
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jasså du! Här blir man minsan kallad "en"! "en tappade andan". och juste! LIAR! Jag fick minsann tag på internet i stöten :P tihi, aja ha ett bra 2009, jag hoppas oxo att vi ses nån gång innan påsklovet 2010!!!

2009-01-01 @ 23:32:55
URL: http://mimmiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0