GIG & GIVE

Nu blir det känslosamt. Vi musiktvåor hade vår konsert i tisdags. Och det var alldeles underbart. Innan repade vi nästan konstant och klockan 2 började genrepet men världens bästa ljudtekniker, Arvid, som pratade dalmål.
 
Vi gick och köpte middag. Här posar jag med M&Ms, chokladvatten, omatchad sallad, tofsar och photo bomber. Angående tofsarna; tidigare på dagen hade vi dansuppvisning och vi körde 90tal och What is Love och jag trivdes fantastiskt i denna frisyr!
 
 
Fotona nedan är tagna av Frida, en smattrande applåd för underbar exponering! Åh, mitt hjärta fylls över av kärlek till dessa människor.
 
Och dessa har Astapasta tagit:
Det sista framträdandet då jag sjöng och kvällens look. Fett cool. Jackan är mammas och utochinvänd.
 
Mina tre favoritpersoner på fel plats i världen; min busshållplats på Odenplan. 
 
Jag kommer sakna att musicera med er så otroligt mycket. Det har varit två fina år. 

Kommentarer
Postat av: E

Åh vad jag skulle ha velat vara där! Så fina bilder!

2013-06-01 @ 02:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0