Springskor Modell: Chai

Jag har varit i akut behov av ett par nya springskor länge. Australien tog kol på de förra. Dessa är mina nya. Totalt otippade, trodde inte jag skulle vara någon av dem som har de rätta springskorna. Men gud, de känns som ulltofflor, vågen i kemisalen skulle inte känna av dem och de lyser (lyste om några användningar om jag känner mig själv) som jag vet inte vad, jävligt neongrönt i alla fall. Mamma och jag var mycket stolta över detta köp och efter långsökta kopplingar mellan "Jag känner mig lite som att jag går upp 5 för en springtur, en timmes yoga och en smoothie innan jobbet." och " Jag dricker bara chailatte med sojamjölk." döpte vi skorna till Chaidojjorna. Snälla döm mig inte.
 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Tove du är så fashion! Snygga! :)

2013-04-17 @ 19:36:00
Postat av: Astrid

AHAHAHAHH!!! JAG HAR SÅNNA!! HAHAHA!!! DE ÄR SÅ SKÖNA!!! GUD VAD ROLIGT!!

2013-04-17 @ 21:41:48
Postat av: Ella

Wow!! Du ar som en ny person! ..new shoes and suddenly everything's right... snart har jag nagra nya ocksa hoppas jag.

2013-04-20 @ 10:06:38
Postat av: Ella

Wow!! ..new shoes and suddenly everything's right.. :)

2013-04-20 @ 10:12:25
Postat av: Ella

varfor visas inte mina kommentarer..

2013-04-20 @ 10:15:25
Postat av: Ella

hah, nu kom saklart den upp bara for det.

Iaf. Snygga var de allt! ..new shoes and suddenly everything's right..

2013-04-20 @ 10:17:44
Postat av: Ella

hah. saklart kom den upp bara for det.

Iaf. Snygga var de allt!
..new shoes and suddenly everything's right..

2013-04-20 @ 10:18:56
Postat av: Vicki

Ser ut som Nike Free Run, hahah ja amerikanerna kan sina skor, och dom är sjuuukt snygga!! Nu matchar du hela min skolas soccer lag som har dom i alla regnbågens färger! Snyyygga!

2013-04-20 @ 18:17:41
URL: http://vickigoesamerican.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0