Frisyr

En måndagskväll blev jag uttråkad och lockade håret, fast nu med kort hår! Och det blev ju himla lyckat! Jag gillar nog lite att se helt annorlunda ut än vad jag gjorde tidigare. Med hjälp av några deciliter hårspray höll frisyren flera dagar.
Och ja, jag ser ut som en galen docka, haha. Jag orkar inte vara för seriös, det är roligt att ta kort i speglar och se töntig ut. :)
.
.
.
.
Förresten, jag har skaffat en ny kategori för frisyrer, eftersom jag inte vet var jag annars ska sortera dom. Nu ska jag bara hitta alla andra inlägg och lägga in dom där.

Kommentarer
Postat av: Astrid

GAAAAAAAAAAAH! NÄR MAN SER DIG MED SÅ FINT HÅR FÅR MAN LUST ATT KLIPPA AV 15 CM AV SITT EGNA!!!!!!

2012-03-17 @ 16:01:02
Postat av: Jossan

vilken estetfrisyr... du påminner om nio till fem på bilden där du ser ut som en docka...

2012-03-17 @ 20:41:30
Postat av: E

det är verkligen guldockar! så fint!

2012-03-18 @ 11:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0