Arrangemang och komposition

Men hej.
.
Mycket att stå i och mycket att tänka på. Men här är jag nu.
I morgon ska vi välja våra individuella val till 2an och 3an och det har varit så svårt. Eftersom jag går musikprofil har jag bara 100 poäng att leka med. Jamen å vad lätt. Värsta beslutsångesten någonsin. Men nu har jag bestämt mig. Jag skiter i viktiga meritpoäng och väljer arrangemang och komposition, skriva musik helt enkelt! Låter inte det helt underbart... Iförsig, om jag kommer med i musikalen i 3an tar jag det istället såklart.
.
Älskar hennes musik. Tänk er det här som en lektion...

Kommentarer
Postat av: Astrid

Härligt att du som är så försiktig bara skiter i meriten och väljer något som du vill gå! :D

2012-02-23 @ 08:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0