Nya favoriter bland löv

Dessa två dagar har mamma och jag stått i! I lördags var vi inne på stan och tillbringade bla flera timmar inne på Urban outfitters.  Igår var vi ute i Barkaby och shoppade loss där också. Här är mina fynd! Åh, just nu lever jag i materiell lycka.
.
En underbart söt klänning från Urban Outfitters med krage och rosett och allt!! Älskar. Den.
.
.
.
Och som ni redan sett, ett par svarta pumps!!!!!!! Från Skopunkten. Ju mer jag tittar på dom, destå finare blir dom. Men att de är obekväma och att jag ej kan gå i högklackat, det är en annan historia.
.
.
.
.
Sedan köpte jag denna, ett hårband med ståltråd i! Också denna från UO.
.
.
.
På Zara hittade jag dessa manchesterbrallor! Mjuka och sköna och snygga.
.
.
Sist men inte minst, ett par vinterkängor! Mamma och jag köpte ett par var, från Jerns. De har röda skosnören (bäst!) och är ulliga innuti och jättevarma.
.
.
.
När jag fotade dessa bilder använde jag mitt stativ, och det blev ju himla bra! Jag känner verkligen att jag lyckades med den professionella modebloggningen. Men lugna er, det är inte ofta sånt här händer.
.
Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Astrid

SNYGGA DOJOR!! Båda paren!

2011-10-31 @ 17:42:23
Postat av: Ellen

Jag dog vid 1a och 2a bilden, assnyyygg du och klänningen är! Och fina, Tov'iga skor och byxor. :D

2011-10-31 @ 20:51:01
Postat av: Jossan

HAHAHAH riktig estetare där i början

2011-10-31 @ 23:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0