Shopping i Pariis

Yes, lite shopping blev det allt! Bästa stället var Rue de Rivoli, en gata ungefär vid Notre dame fast lite norr om ön. Nu ska ni få se:


På H&M på Champs Elysée köpte jag en fin hatt och...


...Ett par örhängen. Jag gillar att ha fjädrar hängandes i öronen. =)


Jag lyckades köpa en skjorta på efterlängtade Pimpkie. Så fort jag satte på mig den i det rosa provrummet tänkte jag; oj vad Tovig den är, den måste jag ha. Sagt och gjort.

Et la grande finale...
En långklänning!!!! Hur fint låter inte det här "åh jag har köpt en långklänning.. i Paris..." ååå. Det roliga är att Sara också köpte örhängena och klänningen. =) Bilden ger den inte så mycket rättvisa, så den får en till.



Sen köpte jag också 4 små tavlor på Parismotiv, glömde att fota dom.

Nu ska jag visa alla bilder för da familj.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: GUESS WHO?! (ledtråd: ET phone home)

Jag måste erkänna att du har riktigt bra klädsmak.. Jag menar klänningen och örhängena OMG! To Die For! ;)

2011-03-16 @ 20:42:59
URL: http://saranittiofem.blogspot.com
Postat av: Sara

Jag måste erkänna att du har riktigt bra klädsmak.. Jag menar klänningen och örhängena OMG! To Die For! ;)

2011-03-16 @ 20:44:15
URL: http://saranittiofem.blogspot.com
Postat av: sara igen..

oj, råkade klicka en gång för mycket :)

2011-03-16 @ 20:45:15
Postat av: AK

Hahahaahha... SARA!! :D Det där händer mig HELA TIDEN!

Fina saker!

2011-03-17 @ 17:35:03
URL: http://lapetitefilledelasuede.blogspot.com
Postat av: Astrid

Haahah, Saras kommentarer!

2011-03-18 @ 15:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0