Dagens A&Fleverans, check!

Idag kom pappa hem tidigare än väntat från London med kläder och påsar från Abercrombie&Fitch! OO så glad jag är! Ha, det här är...  tredje gången han har köpt kläder från A&F till mig. =) Han gillar att resa förstår ni.

 





 


(tog en himla mycket bilder med min lilla kompaktkamera, och det var jättesvårt, och så hade jag ingen kamerasladd! Lyckat! Men sen kom jag på det, webcam.)

Nu ska jag cykla iväg till Astrid som kommer inleda vår lilla Halv åtta hos mig! Hon  har glamourtema (som för övrigt är så långt ifrån mig man kan komma, haha) så jag ska få låna lite kläder av henne och locka håret! Å så kul det kommer att bli! Taggad på MAT!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh herregud! Han där är OFFICIELT min pojkvän! SNYGGA KLÄDER!

2010-10-01 @ 16:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0