Putsat bloggen fin

Look above! NY HEADER! Nice va? Jag är faktisgt grymt nöjd. Är nog den bästa headern jag knåpat ihop hitills! Fast bilden på mig är en aningens oskarp, attans också! Aja, ni som inte är fotonördar bryr väl inte ett skit om det. =) Ändrat färg och lite annat på kategorirubrikerna och satt några personliga ord i menyn också. Kan nån ge nåt tpis på nåt till ord jag kan lägga till? Som är typiskt mig?

Snart ska jag bomba bloggen med galna bilder från igår! :D
Ha det bra alla ungar.


Kommentarer
Postat av: lovisa

åh fin header :D måste också göra en ny nån gång.. min är jättetråkig haha ! du borde lägga till lovisa tkr jag HAHAHA :D hehe, nerrå men ska käka nu typ, seeya

2010-03-06 @ 13:57:24
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid

Åh vad fint det blev! :D Jag diggar dina ögon på bilden i headern. Så tuffa!

2010-03-06 @ 14:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0