If I ain't got you

Hejsan.
nu har jag äntligen blivit av med beslutsångesten och valt min låt till uppspelet/sjunget till skolan. Jag hade ju tänkt mig Prelude to a kiss (Alicia Keys) men tydligen fanns det inga fjuttiga 7:or i den men nu har jag hittat en där alla ackord är 7:or eller maj =) If I ain't got you (Alicia Keys) Har lärt mig den klart på två dagar och fasar för att spela sönder den, höhö =)



Jag ska nog köra introt också. Och jag får hjälp med den både på pianolektionerna och sånglektionerna, nice.

PS. Någon som har något grymt musiktips? Min Spotifylista börjar likna en garderob, tusen låtar men har ingen att lyssna på.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härlig blogg :)

följa varandra via bloglovin ?

2010-03-30 @ 12:31:05
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Astrid

Lyssna på dessa låtar av Frightened Rabbit:

-Fast blood

-Old old fashioned

-Good arms vs. bad arms

-Keep yourself warm (slutet på denna låt när det bara är instrument är GRYMT!)

-The twist (det var den här låten du tyckte lät som en nervös tonårskille men man måste lyssna genom hela låten!!)

Andra låtar:

- It could have been you - Joss Stone(Astrid tipsade om denna, också GRYMT bra!)

- Gils don't always wanna have fun - Melody Club (jag diggar titeln)

- Best misstake I've ever made - Joanna Wang (så himla fin!)

- Love don't live here - Ladyhawke

Hoppas du gillar iallafall EN låt!

Adios!

2010-03-30 @ 15:42:49
Postat av: Jacob

Vad skönt att du har blivit av med beslutsångesten. Det är aldrig roligt att ha ångest...

Några grymt bra låtar är:

Who Says med John Mayer

Jag ville slå dig med häpnad Bo Sundström

Heal the world med Michael Jackson

Till och med en kung Rebecka Törnqvist

Någon kanske du inte har hört!



2010-03-30 @ 19:39:51
Postat av: desiree !

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

2010-03-30 @ 20:32:08
URL: http://desireejosephine.blogg.se/
Postat av: laurenconradvskristincavallari

TÄVLING PÅGÅR!! Se The Hills nya trailer!



http://laurenconradvskristincavallari.blogg.se

Postat av: Astrid

Ellen berättade att du blivit magsjuk....

KRYA PÅ DIG!

2010-03-31 @ 16:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0