Favoriter just nu

Halojsan.

Jag rivstartade veckan efter lovet med en härlig 1timmesförsovning. Nice, not. Men jag överlevde och har rusat igenom måndagen tills nu och ska snart iväg till la dance.
Jag har inget mer att säga så här får ni lyssna lite på några låtar som ligger mig varmt om hjärtat. Snälla lyssna en liten bit på varje för jag tror ni gillar nån av dom, det är ju en ganska bred och härlig blandning. =)


Leona Lewis - Brave. Lite Troyainspirerad, coolt tycker jag.


Joss Stone - Free me. Härligt groove och så skön röst.


Chir Brown - I love U. ÄLSKAR början! Sen efter ett tag blir den som alla andra R'n'Blåtar. Har den på dansen.


John Mayer - Who says. Den här blir man så glad och lugn av.

Nu gäller det plugg!
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Astrid

Joss Stone låten var härlig! :D Sitter på spotify....sja kolla john mayer...åhh...HÄRLIG!!

2010-03-09 @ 15:30:33
Postat av: lovisa

om man spelar alla låtar på samma gång så ryser man D: elr så rös ja bara för ja frös .. men aja :D

2010-03-09 @ 15:41:53
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0