Sommarlängtan i januari

Fan. Jag hade skrivit värsta bra saken, värsta tanken. Och så dör min dator. Sladden var tydligen inte i. Och nu har jag inte humör att skriva om allt, kan inte eftersom jag typ glömt hur jag skrev det. =(

Men iaf så skulle jag också säga att jag vill skaffa en jeansjacka till våren och sommaren! Har länge velat ha en sån och gärna ett par Converse också, om min plånbok tillåter det. ;)
Men jag var iaf inne på H&M (såklart) och hittade två jag gillade:






Viklen av dom? Fast sen måste jag ju testa och se om de sitter bra.

Men nu ska jag gå över lilla källarkorridoren till det nya badrummet och borsta tänderna.
Hejdå! =)


Kommentarer
Postat av: LOVISA

ååh den andra jeansjackan äälskar jag :D

2010-01-15 @ 23:12:03
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0