Bloggen om mig

CHECK IT OUT UP HERE! Jag har äntligen bytt header! Snygg eller? Det tycker jag! =) Lite mer vintrig än den förra kan man ju säga! Fast jag ville egentligen ha ljusgrå bakgrund, men man kunde inte välja det, så det fick bli ljusrosa igen. =)



Annars idag så har det varit vattenläckage i skolköket så alla elever fick fixa mat själv! Och så klart var det typ bara nördarna jag, Astrid Å och Ellen som hade med matsäck... Hela skolan gick typ Taco bar. :P

Ha, oboy-pulvret tog slut för nån vecka sen hemma hos mamma och hon vill inte köpa nytt! Och vi har typ 3 paket kakaopaket i skafferiet så vi ska köpa oboy när det är ett kvar! Så nu har jag gjort varm chokladkjölk med kakao och socker, faktiskt väldigt gott! Sitter med en kopp brevid mig nu.
Om ni ville veta.

Och så ska jag duscha och ta bort det av mitt "julnagellack" som är kvar. Och göra lite läxor. Bara för att det är första skolveckan menar de inte att man kan ta en mjukstart, nähädå! :(

Men aja, tjo!
Nu ska jag bryta bort några non-stop från pepparkakshustaket! *schyy!*

PS. Nej Astrid. Här på min blogg, där jag bestämer, ska det vara naturligt. Snön försvinner när det börjar töa utomhus. Därmed basta. (.....asta, höhö) DS.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Vad fint det blev! Men snälla snälla Tove, kan du inte ta bort snöflingorna? De segar ner hela mitt internet.

2010-01-12 @ 16:50:51
Postat av: LOVISA

älskar bilderna i din header :D <3

2010-01-12 @ 19:11:02
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Jacob

Så himla fin din nya header blev. Du har all rätt att vara nöjd. Jag håller med dig! Det är mysigt med snöflingorna!

2010-01-12 @ 19:56:35
Postat av: Astrid-Astrid!!!

Jag är INTE (slänger med håret) en nörd! ;P

2010-01-13 @ 21:09:03
URL: http://lacroissant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0