Johnossi

Ojdå. Jag tror jag har snubblat över ett nytt favoritband. Johnossi. Killen sjunger skitbra tycker jag och låtarna är nice. Fast texterna är lite svåra att förstå sig på....

 

Hitarna Man most dance och What's the point är nice men min favorit är den fina Summerbreeze, efter bara andra gången jag spelade den älskade jag den.

 

Här är en kul textsnutt av 18 karat gold:

"In her heart where the sadness grows
I'd operate with this knife
And cut a big fat giant hole
To fill with gold and light."



Summerbreeze
(jag vet att det är långsam och seg, men jag tyckert det är vackert med lugna låtar.)


Kommentarer
Postat av: ASTRID

Sjuuuk text!

2010-08-11 @ 13:41:07
URL: http://LACROISSANT.BLOGSPOT.COM
Postat av: Ellen

Tove, det är synd om oss småbarn som måste gå hungriga... :( :(

2010-08-11 @ 16:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0