Shopping with my best friends!

Tjolahopp!
idag har det varit studiedag! Supersmart det där med studiedagar, speciellt på mittendagen i veckan som vi brukar sluta halv fem, haha. =)

Jag mötte Astrid, Astrid, Jossan och Ellen klockan 11 och så åkte vi ner till slussen och gick runt på Götgatan! Vi gick i alla möjliga affärer. Sen åkte vi till T-centralen och käkade på BurgerKing. Sen gick vi runt och shoppade på Drottning-gatan.
Och jag har köpt tre saker! (Mycket för mi när jag shoppar)
En grå långärmad tröja med rosa ränder på från GinaTricot. En sån där som typ alla har, fast vit med svarta ränder. 149 :- för dom som inte viste det. =)
En grå kofta från Cubus. Väldans praktisk. 199:- men man kunde också ta två färger för 299:-, men av nån anledning nappade inte jag på det, ha typiskt mig. Gillade inte de andra färgerna...
Ett par svarta jeans från Weekday. Dom är nattsvarta och strechiga och njuka. Mina första Ceep Monday-jeans faktiskt!

 Tillsammans blev det visst 750 spänn! Ups! Ha, nu får jag vänta tills jag köper nåt! XD

Imorron ska jag nog ha på mig de svarta jeansen och den gråa tröjan, ska jag kanske göra en "dagens outfit"? Ha, har ju bara två på bloggen änn så länge XD

Puss! <3


Ha Weekday-bilden är lite söt. <3


Kommentarer
Postat av: ELLEN AHL AXELSSON

sv: fast inge vidare bra direkt ;).

2009-09-02 @ 20:37:06
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0