Silvernaglar

Kolla vilka coola naglar jag har. Målade igårkväll.





Depend är det jag har på fingertopparna. Det tog skitlång tid för det att torka! Men snyggt blev det... eller hur?

Jag håller med dig Cornelia, det är nåt fel på blogg.se, det tog typ totalt en kvart att logga in och lägga upp bilderna! Hoppas det blir bättre. =)

Har värsta stora jobbiga engelskaprovet imorron, har inte pluggat så mycket och fattar inte så mycket. vadå? Jag har tyvärr inte några personliga funderingar om EU?! och massa Why? och Why not?. Orkar inte. Och typ 100 glosor. Tack, precis vad jag behöver. -.-

Så ja... hejdå =)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

älskar nagellacket (Y) :D

2009-10-22 @ 19:45:56
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0