Alicia Keys - As I am (intro)

Absolut en av mina nya favoritlåtar. Snälla lyssna genom hela, den är inte så lång. Men usel ljudkvalitet (ha, det tycker jag alltid). Nu har jag skrivit klart min novell och när jag läste igenom den spelade jag den här låten om och om igen, så det skulle räcka hela novellen ut. Blev helt känslosam och nära till gråt, för låten är så otroligt vacker och min novell så sorglig.

Kan hända att jag kommer spela sönder den, men så får det väl bli då. =) Och lite cred (eller vad man säger) till Astrid som fick mig att upptäcka Alicia Keys.

Nu är det bara rubriken på novellen som ska dit, men den vill inte. =)

Ha det bra. <3


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lyssnade faktiskt på hela låten för din skull hihi, känn dig hedrad!

2009-11-22 @ 20:21:35
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Ellen

Uuuh, jag kmr inte heller på någon rubrik :-S jäätte svårt!! :P

2009-11-23 @ 15:17:42
Postat av: Astrid

Krydda till mig! :D (Cred låter som krydda tycker jag...)

2009-11-23 @ 16:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0