Lite sångsnack, hehe...

Hej
På sången idag sjöng vi bland annat bleeding love, Love song, Viva la vida (jag sög på den), och lite andra fina låtar. Just det! I tisdags var det sångrep. Jag hade nästan glömt bort det och mamma hade ju ingen aning så klart så jag fick fixa en snabb middag själv medans mamma bara pratade i telefon hela tiden (jag tinade upp fryst tomatsoppa i mikron och gjorde ostmackor i ugnen, gott...). På repet övade vi What a wonderful world som vi kommer sjunga på konserten i vår. Jag ska sjunga med tre andra tjejer men jag fick ändå en lite solosnutt....ha, ego.... XD

Nu sitter jag i morgonrocken och tänker snart ta en dusch (så att jag slipper höra Astrids tjat om smutsigt hår, ha <3). Sen ska jag kolla på Medium, spännande!!

Nu ska jag dursa, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0