DH and some clothes

Hej igen!
Min mobil har varit död hela dagen och för en stund laddade jag den och satte på den och då hade mamma spelat in ett meddelande och sa att repriserna av desperate housewives skulle vara idag och att jag kunde komma över till henne och titta på det. Men då var det för sent! Så jag ringde mamma och hon berättade allt som hade hänt i telefonen! Sen har jag också tittat lite på youtube, jag såg ett klipp när bilkraschen var och brölloppet och allt det där. Det var väl Susan bakom slöjan, eller? Hoppas det =) Längtar till nästa säsong kommer till Sverige!

Jag tycker det var länge sen jag visade lite kläder från forever21 så här kommer några sommargrejer!





Jag tror jag ska gå och köpa min bikini imorron äntligen! Jag har fått lite pengar av pappa så att jag kan köpa den, nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0