Forever21 <3

Nu bombar jag med några skiiiiitsnygga toppar från forever21, såklaart!


Det här linnet är ju bara såå gulligt! det skulle jag absolut ha!........eum, om jag hade en boyfriend förstås......
Det fanns också i en jättesnygg grön färg!

Det här linnet fanns också i andra färger. Ryysligt snyggt!

Av den här toppen får jag jättemycket sommarkänsla, den bara skriker sommar, och det gör jag me!!! Usch vad jag längtar! Jag skulle nog haft den som klänning <3

Det här linnet har jag smygtittat på länge! Finns också i grått och svart, men vitt var klart snyggast!

Ge gärna en kommentar om viken du tyckte var snyggast! <3

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Min favvo är den första rooosa :D

2009-01-28 @ 17:46:53
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0