Twilightlåt

Skit! Jag har upptäckt en stor upptäckt! (Och nej Astrid, jag ska inte få ett till syskon)

Denna otroligt vackra frostdag gick fram och tillnaka till/från mamma för att hämta några grejer. På vägen lyssnade jag på musik och lyssnade på Iris med Goo Goo Dolls och den passar jättebra till Twilight! Den handlar verkligen om Edward och Bella! Nästan varje ord passar in! Att ingen annan har tänkt på det! (eller det kanske nån har)
Här, lyssna och läs!



Verse 1

And I'd give up forever to touch you
Cause I know that you feel me somehow
You're the closest to heaven that I'll ever be
And I don't want to go home right now
Verse 2

And all I can taste is this moment
And all I can breathe is your life
Cause sooner or later it's over
I just don't want to miss you tonight
Chorus

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
Verse 3

And you can't fight the tears that ain't coming
Or the moment of truth in your lies
When everything seems like the movies
Yeah you bleed just to know your alive

Chorus

And I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am
Chorus

I don't want the world to see me
Cause I don't think that they'd understand
When everything's made to be broken
I just want you to know who I am

I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am
I just want you to know who I am


För det är ju allt det här med att han älskar hennes lukt, och att han inte vill förlora henne. Och att han vill berätta vem/vad han är med ingen förstår, ingen annan får veta. Och att Bella är dålig på att ljuga, och allt är som en skräckfilm och att han inte får röra henne osv. Eller hur? jag känner mig så smart! ;P

Nu är nog pappa hemma med wook som vi ska äta och så måste jag packa till Falun. Sen ska vi in till stan och sen till tåget! Å, längtar tills jag är framme hos mormor och morfar med hela mysiga släkten. <3

Vet inte riktigt om jag kan uppdatera under de kommande dagarna, deras internet tror jag inte funkar, vi får se.
Hejdå! =)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Nähe...inget nytt syskon. Det är bra va?

Men hörru, du far ju runt som en orkan, man hinner ju aldrig träffa dig!!

2009-12-30 @ 14:06:15
Postat av: Jossan

Haha, redan Tove! Redan efter jag läst twilight tyckte jag den passade (med tanke på att jag lyssnade på låten före jag läste boken) :)

2009-12-30 @ 18:56:22
Postat av: LOVISA

byebye!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

2009-12-31 @ 00:57:22
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Astrid-Astrid!!!

Tove, du uppdatear... ALDRIG!! Snälla! Var är duuu??? :O :)

2010-01-02 @ 13:51:46
URL: http://lacroissant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0