Tomteluvsång

NU ÄR DET JULLOOOOV!!!! WIIHOOO!

 

Julkonserten i skolan gick bra =) Kören sjöng två gånger, först för 7:or och 8:or och sen en stund efter för 9:orna. Och mitt solo gick bra! Jag sjöng första versen i Tänd ett ljus, fin låt. Gud vad känslan är härlig precis när man ska sjunga, och när man är helt ensam att sjunga... Astrid sa att jag såg lugn ut, det va ju bra, jag är faktiskt inte så nervös när jag ska sjunga, jag vet att det kommer så bra. =) Och efter fick jag skitmånga vad-bra-du-sjunger-Tove-kommentarer från höger och vänster, jättekul! Ha en kille sa "Tove, du sjunger ju fan bra asså" och en ville kunna sjunga som jag. ^^ Då blir man ju lite smickrad! <3
Men nu vill jag inte sitta här och skryta, gillar inte det, men det är kul att vara bra på något, det stärker ens självförtroende. =)

Och idag fick vi våra betyg!!!!! Skit vad spänd jag var! Och jag fick 2 MVG! I biologi och spanska. =) Resten VG, inget G faktiskt! Är rätt nöjd med betygen, men de kunde ha varit bättre. =)

Nu har jag en hel dag på mig att göra ingenting, kul.


Kommentarer
Postat av: Astrid

Nästa år Tove. Då dubblar vi antalet MVGn vi har nu! Eller hur? Dubblet upp?

2009-12-18 @ 13:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0