Grönan och headern!

Hej!
Igår gick vi på Kolmården och sen tog Lollo och jag tåget hem. Idag ska vi äntligen på Grönan!!! Och vi ska gå med Jossan, Ellen och Astid J! AK kan tyvärr inte följa med för hon är sjuk, synd... =(

Jag ska ABSOLUT åka Insane!!! Lollo vågar inte med jag kommer tvinga henne, moahaha!!
Nu ska vi snart möta de andra.

Just det! Jag har bytt HEADER!!! Äntligen! Visst är den snygg??? Lollo är en ängel, hon hjälpte mig sätta in den i alla kodmallar och skit!
Hon ska hem imorron iaf. 

CIAO och lycka mig till!! (och lollo speciellt!)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Headern e jättesöt! :-D

2009-08-13 @ 19:20:40
Postat av: Ellen

Fiiiin header!!! :)

2009-08-13 @ 20:12:21
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0