Sommarklänningar från Forever21!

Här kommer massa fina klänningar från forever21! Det finns några grymt gulliga toppar också men jag har tvingat mig att bara ha med klänningar nu, sån är jag bara ;) Topparna får komma nån annan gång!



Ser sååå sköön ut!! Den här skulle jag verkligen seriöst ha!! Finns i flera söta färger.


Samma stuk som förra klänningen. Andra färger också.


Typiskt sommrig, undantag med färgen, finns andra färger. Mycket fin!


Superdupergullig! Är aldeles kär!


Ellen, jag veet att du kommer reta mig för prickarna! =) Men jag är envis!


Den här klänningen är som ett extra fint nattlinne! Farligt söt till sommaren!


Oj! det blev många! Men man kan ju aldrig får för många klänningar från forever21!
Vilken va din favorit? Ha, motivera också varför! =)

BYE! <3

Kommentarer
Postat av: Astrid

Fina! De var väldigt du-iga!

2009-04-17 @ 19:23:02
Postat av: Lovisa

I sommar ska jag knarka snygga klänningar :D <3

2009-04-17 @ 22:17:35
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/
Postat av: Ellen

HAHA!

Nej det är verkligen inget fel med prickar det är väldigt totten-lishius ;) (vet inte hur det stavas :P)

2009-04-22 @ 15:52:57
URL: http://elleenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0