Stairway to heaven

Tja!
Just nu lyssnar jag på Staiway to heaven med Led Zeppelin. Låten är ju väldigt bra men jag lyssnar inte så mycket på Led Zeppenlin..
Igår var min morbror på middag hemma hos oss och han lärde mig baréakord och ett coolt intro! Han är värkligen världens bästa morbror!! <3<3
Förra inlägget blev lite skumt...det skulle vara en video där men det blev nog lite fel, är ju som sagt nybörjare på att göra bloggar! XD
Just nu käkar jag också på en Plopp, funderar om jag ska ta den sista biten nu eller sen....den försvinner nog när som helst, vare sig jag vill eller inte, hihi!
Tjarå!

PS. Idag är det bara ÅTTA dagar kvar till Julafton!!!! DS.


Kommentarer
Postat av: Shanne

Stairway to heaven är mucho bra!

pösssss

2008-12-18 @ 18:10:41
URL: http://shanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0