Min Gitarr!

hej!
idag är det söndag men i det här inlägget skriver jag om lördagen ;P
Igår köpte jag äntligen min gitarr!!!!! skulle egentligen ha köpt den som en födelsedagspresent för typ två månader sen (!!!) men presenten blev "lite" försenad.
I affären hängde det gitarrer överallt, kunde knappt gå nånstans! jag valde en som var brun och jättelen i trät, inte lackad. jag fick också band och en dvd som man kunde lära sig spela med, men den kommer jag nog inte använda så mycket eftersom jag faktiskt redan är "ganska" bra, enligt min åsikt :P
sen gick mamma och jag runt och köpte julklappar och jag köpte några inpulsköp på Monkey, en liten väska, pormonä (heter det så?), och en snygg rutig skjorta!
Efter shoppingen gick vi till en kyrka där det var ett Luciatåg. Kyrkar var proppfull! Men det var värkligen jättevackert att lyssna på! Fick rysningar flera gånger!!
efter det åkte vi hem och jag provade min "aldeles egna gitarr!!!" är jätteglad!
Sent på¨kvällen, typ elva började jag på vårat 1000 bitars pussel!!  jag liksom fastnade vid det och gick och la mig tolv, jättetrött. men jag skyller på pusslet!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Vill oxå ha en gitarr :D

2008-12-14 @ 18:54:43
URL: http://rockarhamstern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0