Semana Santa, Domingo

Ja, sånt här existerar faktiskt på denna jord.
 
Vi gick ner till en sjö där familjen alltid tillbringade påskhelgen förr i tiden. På strandkanten plockade vi upp gasköket och fixade lunch.
 
Jag kunde inte hålla mig utan doppade fötterna i det klara vattnet.
 
Sedan kunde jag ha suttit i denna jungfrupose hela mitt liv om jag ville.
 
Vi svängde förbi la Cueva del Milodón som är en grotta som formats av is för jättelänge sedan och där det förrut bodde ett vidunderligt djur. Så vacker plats.
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Wow Tove, vilka bilder och så vackert Chile är! De ser ut att komma från värsta turistbroschyren.
Nu tickar veckorna på och snart är du hemma igen!!! Måste kännas både pirrigt och kanske t.o.m lite vemodigt, eller?
Stor kram Nina

2014-05-07 @ 17:41:05
Postat av: Astrid

c00lt

2014-05-07 @ 17:44:33
Postat av: Jossan

ASSÅ WOOOOOOW, det här är precis sånt jag vill se när jag vandrar alperna/norge/norra sverige ngn gång i mitt liv. Och detta var bara en helgutflykt? LYX

2014-05-08 @ 14:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0