En Stgo, Tamy style (+ un poco YFU) 3

Nästa dag var det äntligen slappardag. Jag sa hejdå till Jonatan och sen gick jag hem till Magaly där Moñi var och vaktade León!
 
Vi låg bara i sängen och tittade på TV men det var mysigt och välbehövligt. När jag kom hem till frugan vankades det mathandling.
 
The fabulous life of student. Och!!! Hon har en dramaten!!!!!!! Kunde inte titta på den utan att skratta men tydligen så är det poppis bland henne tjejkompisar också!
 
Hon matchade med en gumma som inte ville vara med på bild.
 
Hemma slog vi in den omogna avokadon i tidningspapper, så som Juantia alltid gör. Efter några timmars slappande drog vi ut igen.
 
Här skulle vi gå slack line!
 
Torres del Paine-gänget minus Mandi.
 
Det var så kul! Efter var man helt darrig i benen. Tamy och jag körde en dubbel.
 
Efter några snygga poser åkte vi hem.
 
Och lagade tacos! Så gott. Sedan kom massa kompisar och så tittade vi på film. Jag var supertrött.
 
Nästa dag vaknade vi tidigt för att ta vara på den sista dagen tillsammans. Vi skulle ut och cykla!
Santiago är underbart för varje söndag stänger de av några av de mest trafikerade vägarna för att folket ska få cykla. Bara sådär. 
 
Och det var så sjukt varmt?? Ett av stoppen på vår resa var...
 
Naked Run!
 
Vi tog en bild med några grabbar innan de sprang iväg.
 
Vi fikade för att balansera nyttighetsvågen. Min jordgubbsjuice smakade min och mammas trädgård.
 
Jag köpte en okänd frukt som hade namnet pepino, gurka alltså. Fast fruktsorten typ. Helt okej god. Sen planerade vi hur vi skulle kunna ses i slutet med min mamma vilket blir så fett. Vi kramades hejdå på tunnelbanan och så flög jag hem igen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

-Varför slår man in avokadon i papper?
-HAHAHA EN DRAMAT!!
-Såklart, Tove och boysen
-NI CYKLADE PÅ MIN FÖDELSEDAG!!
-Puss <3

2014-05-01 @ 22:51:55
Postat av: Anonym

Å så roliga aktiviteter. Vad gör jag??? Hmm nu ska vi se. JO, jag kan rensa jordgubbslandet! Längtar så tills min stora Chileresa! Your Mother

Väckte, Tove. Väckte! Inte vaknade. Du väckte Leon...

2014-05-02 @ 10:58:55
Postat av: Astrid

Karin, svenskan bara förfaller!

2014-05-02 @ 22:48:16
Postat av: Anonym

Jo det är så sant Astrid! Men denna gång fel av mej - läste fel. Läste vaknade ist för vaktade. Jo, Tove - vaktade kan vi låta passera...för den här gången....

2014-05-03 @ 09:47:20
Postat av: Anders

Hmm, jag tycker gossarna är ganska klädda för att delta i naked run…
Ja, Karin vad gör jag? Sitter och väntar på ngt akutfall:((

2014-05-03 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0