Chapuzón en el Estrecho de Magallanes!

Äntligen. Dagen var kommen. Nu skulle jag doppa mig i vattnet mellan Atlanten och Stilla havet. Till slut hade jag hittat två som också var lika galna som jag och på lördagen badade vi i Magellans Sund.
 
Strand ej anpassad för badning. Okej, svarade vi och sprang ner till vattnet.
 
Jag, Pedro och Jorge började ta av oss kläderna.
 
Lyckan, kylan, adrenalinet. Äventyr är underskattat, varför är folk så fega?
 
Himlen var så drömmig.
 
Våra rosa genomfrusna fingrar matchade den.
 
YEEEYYYYY!!!
 
Sen gick vi hem till en kompis hus och bytte kläder.

Kommentarer
Postat av: Astrid

BRA JOBBAT!!

2014-05-21 @ 12:36:13
Postat av: E

Härligt!! :D

2014-05-22 @ 20:13:25
Postat av: Anonym

vem fotade? En pingvin? Mamma

2014-05-27 @ 13:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0