Hur känns det nu?

Gud, ett av mina största livsproblem (eller intressen?) måste nog vara att leta efter mina känslor. Vill alltid kolla av hur jag känner mig, reflektera över det, känna mer utav de som jag borde ha för stunden och vara på alla platser i mitt sinne på samma gång. Men för det mesta går jag runt ganska så förnöjd i mitt vardagsliv.
 
Min största önskan just nu är att få min mobil som är flera veckor försenad så att jag kan upprätta en bättre kontakt med Chile. Börjar sakna mina vänner rejält nu, som ni kanske märker på alla blogginlägg som kommer på löpande band. Det blir inte bättre av det lovade skypesamtalet med kompisarna som jag alltid skjuter upp.
 
Jag har levt som i en smekmånad den sista tiden. Fått uppleva det bästa av sommarsverige och pratat och myst med de som känner mig utan och innan. Nu åker jag äntligen upp till Falun och sedan blir det fjällvandring och släktträff innan skolan drar igång. Har nog aldrig varit mer peppad på skola än nu! 
 
Just det, har spikat upp 3 flaggor och 3 tavlor hittills - och det är bara i pappas rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0