Australien genom telefonen

Här kommer eftersläntrande foton från Australien, fotade med mobilen vilket ofta fångar spontata ögonblick vilket alltid är kul. Häng me!
 
Mitt extra fancy flygplan på Löndons flygplats. Världens största.
 
Ella och jag inne på Tree of Life, en Indiska delux och vi förälskade oss i dessa plagg som sedan köptes.
 
Jag följde med på en idrottslektion då de spelade tough, typ skolrugby. Jag fick hålla tid och poäng och samtalade med idrottsläraren.
 
På bussen till djurparken. Vi lyssnade på musik och såg oss själva i glasrutan.
 
Färgglada lyktor i taket på puben inne i Adelaide. 
 
När jag gick hem alldeles själv strandvägen efter att ha ätit glass med fina nyfunna vänner.
 
Och avslutningsvis, Ella Ylva och Anna på flygplatsen innan vi sa farväl.
 
Nu har jag ingenting från denna resa att visa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0