Tiempo de Navidad

Igår var en minnesvärd dag.
 
Jag gjorde fudge!!! Denna handling ligger mig, som ni väl vet, mycket varmt om hjärtat. Efter tre turer till Unimark tills jag hade allt jag behövde, några tio stycken kulprov och provsmakningar och 2-3 timmar var det klart.Det har försvunnit en hel del så jag måste gömma dem men det ser jag som ett mycket gott tecken! Vi fortsätter denna berättelse i julens tecken.
 
Vi klädde julgranen! Och det under överdådig julmusik; Tamara sjöng med på spanska, jag på svenska. Plastig och fin var granen, klädd med fyra olika ljusslingor, kulor och handgjorda prydnader från dagistiden. Ser ni fotona på syskonen? Det bestämdes att jag skulle få äran att också vara med!
 
Tube, 14 años. Fint va. Sedan plockade vi fram och ställde alla möjliga fina och fula prydnader på varje möjlig plats i huset.
 
Jag pyntade lite i mitt rum också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Åh va gulligt att du fick vara med! <3

2013-12-22 @ 20:19:18
Postat av: Mamma

Å vilka dofter och smaker från julgodisbaket! Bra Tove! Och det här med foton i granen är ju kul och fint - det ska jag börja med!

2013-12-23 @ 20:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0