Santiago 2

Nästa dag satte jag mig här och väntade på Magaly som tillslut kom och mötte mig; höggravid och med sin mamma. Vi åt lunch med hennes familj på en vegetarisk restaurang.
 
Jag berättade om hur jag haft det och vi pratade om Chile och Sverige och jag förstod allt och kunde säga allt jag ville säga. Det var så mysigt!
 
På eftermiddagen gick jag runt ensam, bland annat till köpcentret Costanera Center som ligger i Sydamerikas högsta skyskrapa. Där fanns rubbet av internationella affärer, bla H&M såklart. 
 
Känns lite nice sådär att själv hitta bland gatorna, som om jag bodde där.
 
 
Så såhär ser det ut i stadsdelen Providencia. Lägenhetshus, glaskontor och lummiga träd. Köpte en milkshake och satte mig på ett torg och tittade på människor.
 
Vesna har en hängmatta på sin balkong, hur underbart är inte det? 
 
Utsikten. Jag väntade på de andra som hade tillbringat eftermiddagen vid en kompis pool. Vi åt middag och sedan stack vi hem till Tamys polare. Nu var jag inte ensam med att inte förstå något men kommunikationen gick bra ändå och vi hade jättekul.
 
 

Kommentarer
Postat av: Astrid

Blev det någon efterlängtad shopping då?

2013-12-19 @ 21:33:17
Postat av: E

En skylt mot suecia!!

2013-12-20 @ 08:54:36
Postat av: Anonym

Ett par nya sockor kanske? Mamma

2013-12-20 @ 11:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0