Majestic Casual

(Jag har insett att jag har så mycket jag vill visa från resan med Tamy och Anders och min tid efter det och julen så allt kommer inom sin tid.)
 
Men nu är dagarna händelselösa och ganska ensamma. Men tack vare Tamys jonglerarkompisar har jag hittat ny musik och det är ju alltid fantastiskt. Youtubekanalen Majestic Casual. De gör helt underbara remixer och här är några av mina favoriter:
  
 
 
 
 
 
 
 
Äj asså guu va svårt att välja ut, finns så många fler bra!
 
Hur som haver, just nu är min tillvaro relativt tom och tråkig. Men får intala mig själv att jag upplevt så mycket fantastiskt redan och att jag faktiskt aldrig har haft så här mycket fritid förrut i mitt ungdomliga/vuxna liv och att det är sällsynt. Alltså njuter jag extra mycket av vackra saker, såsom denna musik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0