En vez de Luciatåg y Nobelfest

Buenas tardes,
 
Under dessa dagar har jag upplevt och känt så otroligt mycket. Som att livet drastiskt ökade i densitet. Och jag har varit så lycklig. Utbyte är verkligen inte lagom någonstans, det är antingen skitbra eller skitdåligt. På bara några dagar jag har besökt Santiago, Viña del Mar, Valparaíso, Puerto Natales, Torres del Paine och Punta Arenas. Nu sitter jag sjuk och försyld för första gången här i Chile, men så blir det ju när man reser mellan olika klimatzoner. Jag har så många bilder att visa er, det kommer bli inläggsföljetong för hela slanten. Ikväll ska jag tydligen följa med på Tamys avslutningsparty för hennes klass med finmiddag och dans, det fick jag veta igår. Och idag har jag inte gjort ett skit, precis som jag ville ha det.
 
Bered er.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Gud vad härligt att du känner så! :) Jag blir glad av att du är glad!

2013-12-15 @ 11:54:08
Postat av: Astrid

Jo, förresten, finns det någon chans att man skulle kunna få ditt och Karins recept på fudge? Ska ha julbak med mormor snart :)))

2013-12-15 @ 11:54:38
Postat av: E

Äntligen hör man från dig igen!!

2013-12-16 @ 17:18:49
Postat av: Anonym

Ja, va kul med nytt inlägg! Astrid - ring mej om du inte redan fått receptet! Karin

2013-12-19 @ 13:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0