Ivägskickat

Hej!
 
Igår skickade vi in alla papper till YFU som ska till Chile. Sedan är det bara för dom att hitta en familj till mig! Det har varit så otroligt mycket att göra. Skaffa nytt pass, läkarundersökning (gjord av mamma i köket), tandläkarundersökning ("oj det här ser inte bra ut, äsch du ska bara vara borta ett år"), fylla i flera papper helt korrekt, skriva ett host family letter ("hej jag är en helt perfekt dotter, välj mig!"), tjata på mamma och pappa att skriva ett parent letter ("hej välj vår perfekta dotter!") haha, massa passfoton och 3 "amatör"(pfuh!)bilder - bla en bild på mig på flakmoppe i egenstickad tröja som den riktiga svenska lantis jag är.  
 
Annars ska jag gå och lägga mig snart för mamma och jag ska upp tidigt och kolla på när presidenten väljs! Jag är uppriktigt nervös, så mycket står på spel. Och, Obama för tusan!
 
Ska visa bilder från Jossans middag, snaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0