Tillbaka från London

Sorgligt men sant. Jag åkte hem igår ensam (första gången jag flög ensam) medans de andra stannade kvar en dag till, nu sitter dom på planet hem. Vi har haft det helt fantastiskt. Fastän jag bara var där mindre än 3 dygn kändes det som en livstid, mer tidseffektiva än vad vi var kan man inte vara!
.
Jag kan verkligen inte berätta allt nu. Men så fort jag har fått de andras bilder ska jag sätta ihop underbara Londoninlägg, fast det kommer ta ett tag. Den här dan har jag varit dödstrött, på dåligt humör och tryggt tagit emot skolans snart-slut-på-terminen-rush.
.
Men jag kan iallafall visa allt jag har köpt! Chocken jag fick när jag packade upp allt var rätt så trevlig, hade inte trott att jag hade shoppat så mycket!
Okej. Knytblus Primark, Jeansshorts Forever21, Bikini Primark, också bobbypinns coh donut, ryggsäck Topshop, tygpåse Portobello Road.
.
Klänning Topshop, Jeansjacka Warehouse, Beatles T-shirt Primark, Tjocktröja Abercrombie & Fitch och HIPPIEBUSS Portobello Road.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

ååh vad fint tovis! :DD

2012-05-08 @ 21:31:40
URL: http://rockarhamstern.blogspot.com
Postat av: Ellen

Det var riktigt fina saker du köpte Tove! Bra jobbat! :)

2012-05-09 @ 17:11:33
Postat av: Jossan

Ååååååååååh vad fina saker du köpte Tove! Verkligen jääääääätttebra!

2012-05-09 @ 18:31:47
Postat av: E

oj vad snygga grejer!!

2012-05-09 @ 20:02:58
Postat av: Ellen

Glömde en sak...



Baba cool!

2012-05-09 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv här

Trackback
RSS 2.0